Blog

Druk cyfrowy, a offsetowy Ostateczną fazą realizacji projektu graficznego jest zawsze moment jego wydruku. W drukarni spotkamy się z pojęciami […]
Czytaj więcej
Czy reklama na samochodach to dobra inwestycja? Będąca jedną z najbardziej popularnych form reklamy, reklama na samochodach zawdzięcza swoją popularność […]
Czytaj więcej
Oznakowanie biura – na co warto zwrócić uwagę? Oznakowanie biura to nie tylko spore ułatwienie logistyczne, ale również część naszej […]
Czytaj więcej
Dlaczego kolory na wydruku różnią się od tych na ekranie? Przestrzeń kolorów RGB i CMYK. Bardzo często spotykamy się z […]
Czytaj więcej
Wektor czy raster? Co wybrać. Projekt graficzny wysyłany do drukarni musi spełniać kilka wymagań. Jednym z nich jest odpowiedni format […]
Czytaj więcej
Baner czy siatka mesh? Co wybrać? Jednym z nieodzownych elementów współczesnego marketingu jest reklama wizualna. Jej skuteczność przekłada się na […]
Czytaj więcej
Canvas, czyli prywatny obraz na płótnie Obrazy na płótnie nadają wnętrzu nowoczesny charakter, wprowadzając jednocześnie przytulną atmosferę, dlatego warto wziąć […]
Czytaj więcej
Co to jest folia OWV (One Way Wision)? Każdy z nas widział w przestrzeni miejskiej folię OWV, jednak nie każdy […]
Czytaj więcej
Czym jest druk wielkoformatowy? Towarzyszący nam w codziennym życiu na różnego rodzaju plakatach, szyldach, banerach czy billboardach druk wielkoformatowy na […]
Czytaj więcej
Druk UV jest jedną z najnowocześniejszych technik druku przemysłowego. To rozwinięcie tradycyjnego druku atramentowego, które wykorzystuję technologię ciekłych polimerów utrwalanych […]
Czytaj więcej